Kizlar mrb dpgum.yapali 18 gun.oldu ve basta kanamam vardi normaldi sonra 4 5 gundur bitti ve yesilimsi kokulu akinti gelmeye basladi ama ben bile acayip rahatsiz olmaya basladim esim de gecer dogum yaptin nirmaldir dio ama surekli hemen dusa giriorm .. yarin eczaneden ilac isticem randevu aldim 10 gn sonrasina hastye de gidicem ama ates yoksa onemli degil enfeksiyondur fitil ile gecer dedi eczaci arkadasim .. ama yine de evham yaptim sizde yasadiniz mi bunu ya