36+3 olduk biz, eğer ben yorgunsam stresliysem bebiş de durgunlaşıyor. Ben keyifliysem gülüp eğleniyorsam bebiş de hareketleniyor. Eğer azalma çok belirginse ve tedirgin ediyorsa doktorunun irtibat numarası varsa bir danış canım. Birşeyler atıştır sol tarafınıza uzan, ben öyle yapınca da hareketi artıyor ve mutlaka bebeğinle konuş. Senin sesini tanıyor ♥️