Nurcanyks Hanımlar sizce hastane çıkışının içine sadece iç zıbın mi koyayiyim yoksa her ikisininde mi sadece iç zıbın yeterli mi
Dark Nurcanyks normal takım içine soruyorsanız atlet gibi olanlar yeterli oluyor. Zıbın, takım veya tulum üstüne battaniye fazlasıyla yeterli