Bu gıdalar normal insanlar için de zararlı. Şeker yüklemesi yaptığımızda biraz yüksek çıkmıştı. Sonrasında doktorum yemeklerden sonra şekerimi takip etmemi istemişti. 1 haftalık takip sonucunda sadece bir değerim normal üstü çıkmıştı ve o öğünde donmuş pizza ve donmuş börek yemiştim. Şekere bile etki ettiğini görmüş oldum. Doktorunuza danışmanızda fayda olabilir.