Nurdu kefir içmeni öneririm bol yoğurt yemelisin diyet listende zaten vardır. Süreç biraz zor geçiyor açıkcası ama yapabilirsin . Birde hareket çok önemli ben öğle yemeğinden sonra hiç oturmamaya çalışıyorum temizlik vs ile ilgileniyorum ve bazen açlık şekerim 50 altına indiğini gördüm o yüzden hareket önemli