Sibel_72 benim şahsi düşüncem bence evliliğiniz oturmamış bu şekilde düşünüyorsan çocuk içinde erken zaten yarınınız belli değil önünüzü görün önce çocuk dünyaya getirmeden önce ilişkiniz sağlamlaşsın başkaları için çocuk niye dünyaya getireceksin insanlar söyler sen duyma onlar evin içinde olanı bilemez ince fikirli düşünemez kimisi için diyorum ,zaten görücü usulü tanımıyorsunuz birbirinizi de tam , 1 yıl çok az bir süre bunun güvenmesi var saygı sevgi anlayış hoşgörü sadakati , bunlar olmadan çocuk nasıl düşünür ki insan zaten evli kalmak istemiyorum diyorsunuz o zaman düşünmeyin çocuk demekki o evlilik sallantıda sizin anlatımınıza göre olan çocuğa olmasın illa evliliğe devam edicem de derseniz aile danışmanı , uzman psikoloğa gidin eşinizle beraber bi konuşun yardım alın ondan sonra birbirinize zaman verin eğer hala istiyorsanız ikinizde o zaman 1 yıl denersiniz çocuk olmama durumunda siz kadın doğuma eşiniz ürolojiye gitsin