Sumiire açıkçası 0-1 ay hiç almadım desem yeridir sadece hastanede giydirmek için 3 tulumu var, diğerleri hep 1-3 ay yada 0-3 ay en azından bunlar sizce 1-2 ay kullanılır mı. Çok fazla almadım yaz bebeği inşallah hep çıtçıtlı tercih ettim kısa kollu, 2-3 tane de normal takım aldım dışarıda giydirmek için. Fazla almak istemiyorum ama çok çabuk da kirleniyor diyorlar zorlandınız mı yıkama kurutma konusunda