ipekarel Basım beynim uyuşuk gibi halsizlik var ateş basması var sizdede aynı sorun varmı bide enfeksiyonum da var
Bet7408 ipekarel her ay benim için ayrı sorunlu geçti bende 31. Haftamdayım birden ateş basıyor geçiyor belim kasıklarım ağrıyor dönemiyorum oturamıyorum ayakta fazla kalamıyorum
bahar_ayax ipekarel 33 haftamdayım aynı sorun bnde de var cnm fazlasıyla sıkıntı basıyo cok halsiz oluyorum artık fazlsayıla ateş basıyor ayaklarım şişiyo ve kızarıyo anlamadım geceleri kalça agrısından uyanıyorum 😭
ipekarel bahar_ayax valla kaç gündür acillerde ne serumlar yedim kansızlık vardı kan serumu yedim kanda idrarda enfeksiyon vardı serum yedim basım dönüyor ama tansiyon iyi anlamadım ya