amineh58 Dragstar-07 bornoz, pijama, bi kac alt pijama kanama cok olursa diye, lohusa pedi, bakim esyalari krem sampuan dis fircasi macunu vs bolca ic camasir havlu bebege 3 takim bez kremler islak bez battane eldiven agiz mendili
PapatyaAnnesi29 Dragstar-07 ilk doğumum da bebeğime 5 takım 10 bez ıslak mendil ağız mendili çorap 3 yelek müslin bezi battaniye koymama rağmen yetmemişti ne bezi ne kıyafeti doğum ve ertesi gece kalmamıza rağmen kış bebesiydi bence her ihtimale karşı herşeyi bol bol koymanı öneririm kendime 2 takımı çorap hırka ped iç çamaşırı ve terlik koymuştum bana yetti 1 takımını kullanmama gerek kalmamıştı zaten bornoz şampuan ve bakım ürünlerini o heyecan ile kullanmaya fırsat bulacağınızı sanmıyorum bende öyle olmuştu 🙂
guzel_anne1 Olmay Araba kısmına hastane çantası yazarsanız daha önce bu post çok kez açıldı fazla yorumlar var fikir olması açısından sizlere