Larakaya
Boyu çabuk uzadığı için giydiremediğim tulumlar olmuştu ayaksız bile olsa bu sefer gövde de dar olabiliyor tulumda madem 3-6 aylıkken giydireceksin doğduktan sonra gelişimine göre al iri çabuk kilo alan bi bebekse taşırken yukarı toplanma payı da olur 6 aylık falan alırsın 6-9 olanlardan yada normal bi bebek olursa 3-6 ay olandan alırsın doğduktan sonra da alışveriş yapılıyor zaten yine bide mağazadan mağazaya marka dan markaya bile fark ediyor boyutları kalıpları bazı markalarının dar bazısınınki geniş 3 aylık olduktan sonra giydireceksen doğduktan sonra al bence ☺️