butterfly4 bende öyle doğum yaptım suyu doktor patlattı.nisanim gelmedi . Sadece kasılma ve regl sancısı gibi sancı olmuştu . Bir gidip açıklık baktırın isterseniz . Benim ilk dogum olmasına rağmen açılmam çok hızlı ilerledi 4 saat kasılma sonrası hastaneye gittim 6 cm açılma dediler . Üst kata çıkana kadar 8 cm oldu. Tedbirli olun en azından nst bakılsın bebegin kalp atışı kontrol edilsin . Sağlıkla alın kucağınıza. Yatıp oturma , yürüyüş yap devamlı .