Eşim askeri personel bu hafta izine gelecek ve 37+3 oldum. Bebeğim şuan baş geliş pozizyonunda kafası daha yerleşmemişti en son. Birdahaki kontrolüm salı günü. Eşimin izni kısıtlı olduğu İçin ben 38. Haftamı doldurduğum zaman doğumun suni sancıyla başlatılmasını rica etsem doktor kabul eder mi. Bi bilgisi olan varsa yardımcı olurmu lütfen🙏🏻