Dilarasavul21 bende çekiyorum 1 haftadir 4 saat çektiğimi bile biliyorum yürüyünce iş yapinca geçiyor uzun sürsede biraz geçti hep ben 36 haftaligim ama 35 ten beri yaşıyorum normal dediler hiçte hastaneye gitmedim Nişan su vesaire olmayınca bebeğin hareketlerini takip et canım hareket ediyorsa ağrın geciyosa takılma ben şahsen öyle yapıyorum tabi başka durum varsa tabiki gitmelisin