Betul94 merhaba canım. Bana da 2 hafta önce servikal yetmezlik tanısı kondu. Serklaj operasyonu oldum, rahim ağzına dikiş atıldı 22 haftalık hamileyken. Çok şükür şimdi iyiyiz yatarak günlerimi geçiriyorum öyle dedi doktorum. Sana dikiş atılmasını önermedi mi doktorlar?