Minikanne-12 bende ilaç kullanıyorum 3 aydır, başta değerim 4.5 civarıydı sonra 1,79’a kadar düştü ama sonra tekrar 3.5’a yükseldi. İlaç takviyesi mutlaka şart çünkü bebeğin zeka gelişimi için çok önemliymiş, bir şekilde takviye yapılması şart çünkü değer aynı kalmıyo hiç değişiyo. Farklı bir doktora görün bence