Seydaisik Smyr1 Beeen 8 saat yol gittik kendi aracımızla hemen hemen 1-2 saatte bir durup 10 dk yürüdüm ve aracın içindeyken de sürekli bacaklarımı aç kapa yapıp hareket ettirdim doktorum öyle söyledi bi sıkıntı olmadı şükür, 26+4 üm☺️
eliz3 Smyr1 ilk aylarımda düşük riski ve kanamam vardı 8 saatlik otobüsle yol gittim hiçbişey olmadi çok şükür
3babymom Smyr1 şuan 21 haftalık hamileyim 29 haftada uzun yolculuk yapicaz Dr sordm kendi aracinizsa yol da engebeli değilse gidebilrsiniz ama iki saate yakın mola verip yuruyus yapman lazım dedi
Zehraergul Yeterince uzun sayılır mı bilmem ama 20 haftalık hamileyken 10 gün içinde arabayla ayrı ayrı 5, 9 ve 6 saatlik üç yolculuk yaptım. Hiç bir sıkıntı olmadı tuvalet dışında molaya da ihtiyaç duymadım 😊