Larakaya Merhaba kızlar doğumum Eylülu’nun sonu ekimin başı gibi olacak bebeğe tulum alacamda 3-6 ay’mı alsam 6-9 ay"mi alsam sizce
Larakaya 04102018iz evet çok hızlı büyüyorlar Ekim’de giydirmeye başlarsam marta kadar bebeğe olurmu acaba ?
Larakaya sema_altas55 Ayn 0-3 ay sadece 2 tane hastane çıkışı ve bitane tulum Alicam diğerleri büyük çünkü bebekler çok hızlı büyüyorlar
Larakaya sema_altas55 teşekkür ederim canım bebege Ekim’de giydirmeye düşünüyorum umarım bebeğe marta kadar olur ,
honeyland Larakaya ayaklı olması daha ıyı canım tulumların daha kullanışlı oluyor ayaklı ama büyük büyük al ki tırnak batması yapmasın ayaklarını sıkıp