bebekrehberi Merhabalar, öncelikle herkese hayırlı doğumlar. Son haftalarımdayım. Bebeğime kendim bakıcam. Çevremde çok kullanan olmadığı için bilmiyorum, bebek telsizi almak nasıl bir konfor sağlıyor? Almaya değer mi?
gurbetcianne97 bebekrehberi şöyle bir konfor sağlıyor ki yatağında yatırdığında dk başı kontrol etmek yerine oturma odasında ağladığında vs kolaylıkla dinleyebilirsin. Sürekli yanına gidip uyandırmamış da olursun. Kameralı alırsan göre de bilirsin ama lütfen wifi’li olmamasına dikkat et wifili olanlar hacklenebiliyor
Ozge bebekrehberi ben aldım ama ebebekte kuponum vardı Motorola marka aldım uyguna geldi diye. Maksat bebek içerde uyurken ben de ev işi yaparken bebeği duymak için aldım ne olur ne olmaz diye.
Deletedmom73711 bebekrehberi Aldım, her ihtimale karşı elimin altında dursun diye. Her saniye uyurken başında duramayabilirim neticede, sadece hacker olayları çok patlak verdiği için buradan bir arkadaşımızın önerisiyle wifisiz olan Bebevo markasını tercih ettim🥰
Yaseminf bebekrehberi ben aldım canım kizkqrdesimin kullandığı marka vardı bildiğim güvendiğim Motorola marka aldim kameralı olanları WiFi falan olanları tercih etmedim çünkü bahsettiğim telsiz gayet yeterli yorganın hisirtisindan tut bebegin gıg dese derin nefes alsa bile duyuluyor sürekli odaya girip çıktıkça uyanma riski oluyor ama bu şekilde kafa rahat oluyor. Bence büyük kolaylık
Yaseminf Deletedmom73711 AA nasıl oldun geçenlerde paylaşımın vardı sonra kullanıcı adını unuttuğum için soramadım suan iyisindir umarım. WiFi olayına kamera olayına ben de o yüzden girmedim hacker falan pedofili almış başını gidiyor dikkatli olmak lazım
Deletedmom73711 Yaseminf Teşekkür ederim canım, şükür ben de oğlum da çok iyiyiz🙏🏻 Allah’ın izniyle daha da iyi olacağız, günden güne büyüyoruz. Çok teşekkür ederim sorduğun için❤️
Esrasenturk8 bebekrehberi ben ikinci el philips avent aldım cok memnun kaldım. Cocuklar ilk doğunca sesleri cılız evde büyükse şart
Deletedmom10846 bebekrehberi telsiz büyük kolaylık yatağında rahatça yatırıp nerdeysen oraya tak dinle. Televizyon sesinden duyamam diye en azından stres olmuyorsun balkonda vs kafan rahat oluyor. Oğlum doğduğunda almıştım şimdi 3 yaşında odasını ayırdığımdan beri gece kullanıyorum minnak bebiş için de gündüz kullanırım. Her türlü kullanışlı yani
Deletedmom73711 Yaseminf Milyonlarca kez amin, Rabbim kimseyi evladıyla, sağlığıyla sınamasın. Vaktinde hayırlısıyla kavuşalım❤️
Pyrz_07 bebekrehberi ben bebek telsizi yerine kamera aldım onda da telsiz özelliği var sesinide duyabilcem
ikincicivcivim bebekrehberi Evin büyükse dubleksse bebeğin odası uzaksa alabilirsin ama standartsa evin hiç gerek yok canım zsten ağlayınca her yerden duyuluyor ve gündüz falan uyuduğunda da evde kimse yok zaten odasına yatırsan bile sesi geliyor ağlamasa bile çıkardığı sesleri duyarsın yani uyanınca falan evine göre hareket et bence 😊
Deletedmom73711 [silindi] Trendyol’dan aldım 1.000 ya da 1.100₺ydi. Henüz bebişkom doğmadı ama biz kocamla 1-2 gün denedik, görüntü ses kalitesi oldukça güzel Motorolayla arasında pek bir fark göremedim. Wifi gerektirmiyor olması daha da içime sindi😍🥰
[silindi] Deletedmom73711 bana biraz pahalı geldi 🤣yani biraz değil baya pahalı geldi evim 90 metre kare yok bile 80 70 falan gerek yok gibi şu an 🤣
Deletedmom73711 [silindi] Evim büyük, ailemizin yazlığı var oraya git gel yapıyoruz ve o gibi durumlarda yemek yerken, bahçede zaman geçirirken muhtemelen çok ihtiyaç duyacağız almışken iyi bir şey olsun dedim ama tabi evin küçükse çıt sesini duyarsın🥰