Btlbglem ben de 35+2 deyim. 33. Haftadan beri 1,5 cm açıklıkla duruyorum. Daha kontrole gitmedim. 2 gün sonra inşallah ama o da doktor kontrolü değil ebe kontrolü olacak. Bakalım doktor bakacak mı. Bayramdan 2 gün öncesinden beri hep ağrım var. Bebişin kafası kanala yerleşmiş olduğu için 2 hafta yavaş hareket et dedi bana. Öyle yapıyorum şimdilik . Bakalım doğum ne zaman olacak