Arkadaşlar 2.5 ay oldu doğum yapalı ikinci doğumum sezeryan.
İlişkiden sonra ertesi gün adet kanaması gibi kanamam oluyor 2 3 gün daha sonra düzeliyor iki kere doktora gittim farklı. İkiside sorun yok falan dedi. Ama girdikten sonra hep geliyor ilişkiye girmeye korkar oldum. Yaşayan oldu mu yardımcı olabilecek var mı ?