4858 Bet7408 ben çıktığından beri gidiyorum 31 haftalık hamileyim hala gidiyorum hiç bir sıkıntı olmadı şimdiye kadar çok şükür hatta bu sürede daha da azaldığını fark ettim
Larakaya Bet7408 evet sürekli gidiyorum hatta bugün gittim agdaya sorun olmuyor sadece sivilce çıkıyor bı kaç gün sonra geçiyor
Bet7408 Cansugamze_ ben ilk defa gidicem canım acıdığında kasılmam falan olur m korkuyorum kendimi sıkarım falan diye
Cansugamze_ Bet7408 bekarkende gidiyodum istemsiz bnde kasılıyorum her zmn ama bi süre sonra alışıyosunuz sıkıntı yaşamadım hiç canım
Pyrz_07 Bet7408 hep kendim ağda yaptım ama 29 hafta olmak üzereyim artık göbüşten kendim göremiyorum bende kuaföre gidicem anlık bişey zaten ağda en temizi uzun süre çıkmıyor