mydeno13 Merhaba 31+2 hamileyim ilk kez bebeğim bugun bi yerde toparlandı kendini kastı resmen okşadım sevdim normal oldu arada gene aynısını yapıyor neden böyle olıyor acaba bilen varmı ? Korkmalı mıym
Cansudeniz122 mydeno13 kuzu38 haftaya giricem.Benimde öyle şuanda.Yeri daraldığı için öyle oluyor dediler ama ne kadar doğru bir tespit bilemedim.
Atak66 mydeno13 benim de öyle oluyor bir yere toplanıyor bazen boylu boyunca hissedebiliyorum ama boylu boyunca uzanıyor boyunu bile ölçüyorum sıkıntı yoktur herhalde olsaydı kontrole gittiğimde doktor var derdi ama hiç sormadım toplanıyor falan diye
T1996 mydeno13 canım korkma yalancı sancılar gelecek yakında demek bu🤣 artarak devam edicek tamamen normal bi durum hatta i kaç hafta sonra toplandığında ne zaman gevşeyip hareket edeceğini tahmin edeceksin çok eğlenceli oluyor yerim tüm bebişleri yavvvv😍
mydeno13 Atak66 Rabbm bizlere bağışlasın başıma gelince korktum riskli bir hamilelik yaşadım doktora gitmedim doktoruma sorsam mı acaba
MirayveAnnesi22 22 haftalığız neredeyse her gün yapıyor böyle aniden bi sertleşme oluyor bi yer taş gibi oluyor hemde acıyor biraz bende okşuyorum düzeliyor sonra karnıma bakınca değince de belli oluyor nerde olduğu
Cansudeniz122 mydeno13 Gelişimi boyu ,kilosu iyi ise olabilir kuzum.Küçükte değil 31 hafta olmuş bebiş içini rahat tut sen
mydeno13 Cansudeniz122 Ay inşallah en son 28 haftalık iken gittim 32. Haftamda gideceğim rapor almak için yemek bile yiyesin gelmiyor hemde hiç hep tok hissi. Var bende normal mi acaba
T1996 mydeno13 yok canım benim adet ağrısı gibi oluyor kısa sürüyor günde bir kaç kez oluyor yormuyor insanı merak etme 🌸