esmanurky marka hakkind abrisey diyemem na atoz sıvı hakkında sıvı daha iyi normalde de sıvı deterjan kullanın toz kalıntı yapabiliyor derler hatta o yüzden sıvı hep daha pahalıdır bebekte de kalıntı yapabilir belki çamaşır aralarında kalır vs sıvı almak daha mantikli