Mavi20 bende alıyorum birşey demiyor doktor ben kendim dedim diyetisyene gitmem gerekirmi çok aldım diye sadece 14 kilo alımı normal dedi ama toplam hamilelikte diyetisyeni önermiyorum zaten benim dediklerimi dicek dedi yemek yeme şeklini vs anlattı kendisi 🤭 bazıları fazla alırmış bazıları neredeyse hiç almazmış 😊