Merhaba ilk hamileliğimde rahim ağzı kisaligindan 17. Haftada acil serklaj yapıldı . Yatarak 36. Haftaya kadar birseykilde geldik ve çok şükür kızımı kucağıma aldım . Şimdi bir supriz olarak ikinciye hamileyim 11. Haftalık ilk hamileligim sıkıntıli geçtiği için aynı şeyleri yaşarsam diye gerginim .. doktoruma sorduğumda birkac haftaya kontrol edip tekrar serklaj olma olasiligin %90 dedi . Bu durumu yaşayıp ikinci gebeliğinde sıkıntı olmayan var mı merak ediyorum açıkçası …