Bademsekeri16 canım benimde öyleydi genelde hep kasıklarımda hissediyordum kontrolde bile görünüyordu ayak kısımları kasıklara denk geliyordu en son kontrolde hatta poposuyla baskı yapıypr dedi doktor, hareketleri orda hissetmek normal dedi pozisyonundan dolayı ama bu durumlarda rahim ağzı uzunluğu bizim için önemli dedi onu ölçüyor siz de kontrolde söyleyince doktorunuz bakar mutlaka yada zaten bakıyordur🌸 magnezyum kullanmaya başladım o da iyi geldi diyebilirim ve de sanırım bebekte biraz pozisyonda değiştirdi daha çok yanlarda hissediyorum şuan, yani siz yine kontrollerinizde belirtirsiniz ama genelde normal olarak karşılanıyor🌸