Guzelanne0 yalvarmanıza gerek yok sizin ne istediğini önemli. Ben de 2. Sezeryanımı olacağım bu ctesi nasipse, ısrarla spinal ol diyor tüm hastane ama kararlı bir şekilde istemediğimi söyledim mecburen kabul ettiler. Siz istemedikten sonra kimse size dayatamaz. İşleri güçleri daha fazla para almak.