Mirdemir Kızlar dün bu iğneden yaptırdım bugün her yerim ağrıyor iğneden kaynaklı olabilir mi hasta olacak gibi hissediyorum kırılıyor her yerim kalçam desen ayrı ağrısı var zor yürüyorum yaşayan var mı
saglikciaanne Mirdemir bende oluyorum ama hiçbir etkisini görmedim . Sizinkide iğneden kaynaklı değildir gebeliktendir muhtemelen çünkü iğnenin yan etkileri daha farklı olur
yigitinannesiiiii Mirdemir bende bi kere oldum canım o iğneden vurulduğum gün aşırı kötüydüm gece vücudumun ağrısından uyuyamadım o derece hasta gibiydim kırgın gibi ertesi gününe pek bişeyim kalmamıştı sadece burun tıkanıklığımdan kaynaklı bademciklerim inmişti
Mirdemir saglikciaanne ilk kez dün iğneyi yaptırdım plasenta aşağı yerleşimli dedi doktor yaptırdım hafif kanama var diye ama bugün bayağı kötüyüm
Cakmaafrodit Bende vurunuyorum daha doğrusu tekrar başladım 2 aydır kullanmıyordum hiçbir yan etkisi yok sadece vurulan tarafı 3 gün oturamıyorum o kadar
Mirdemir Cakmaafrodit anladım sanırım herkeste farklı gösteriyor kiminin kalçası bile ağrımıyor benim biraz şişlik oldu vurulduğum yer çok ağrıyor bide kırgınlık işte
Cakmaafrodit Mirdemir evet herkeste farklı etkiler olabilir tam tersi bende de kramplarım azaldı daha rahat ettim gibi hissediyorum belki haftan küçük ise hamilelik aşermesi de yaşıyor olabilirsin