Sabahtan beri sadece sol tarafımdan adet sancısı gibi hafif hafif ağrı giriyor ama düzenli değil. Enfeksiyon var bende, o mu tetikliyor diye düşünüyorum. Tek taraflı adet sancısı doğum belirtisi olabilir mi bilgisi olan var mı? Evham yapmak istemiyorum fikrinizi almak istedim