uzaydanbirisi Merhabalar kanamam olmuştu 2 gün, doktora gittim 15bin civarlarında olan değerim 14 bin civarına düştü geri çıkar mı yoksa düşük olur mu 😔
saglikciaanne uzaydanbirisi düşen değer bir daha yükselmez malesef. Düşük yapmışsınız sanırım . Allah tekrarını nasip etsin. Biz dört yıla yakın korunmadik ama olmadı da aralikta hamile kaldım ve düşük oldu dört yıl olmayınca bir daha olmaz sandım doktor altı ay korun dedi zaten dört yıl olmadı yine olmaz diye düşünerek korunmadim üçüncü ay olmadan hamile kaldım. Sizinde yeniden olur Allah’ın izniyle üzülmeyin 🌹
yigitinannesiiiii uzaydanbirisi kuzum benim inşAllah bi sıkıntı olmaz bebiş gözüktü değilmi doktorun ne dedi ?
uzaydanbirisi yigitinannesiiiii iğne verdi proluton haftaya pazartesi de kontrole gel dedi fakat pek ümitli konuşmadı zaten 😔bebeği ilk gittiğimde görmüştük ama 14bine düştüğünde ben göremedim sadece kese vardı doktor bişey demedi 😔
uzaydanbirisi saglikciaanne teşekkür ederim amin inşallah, sizde hamilesiniz galiba Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🙏