Kizlar 2 ay once tup bebek olumsz oldu simdi tekrar basliyoruz.regl 21.gunu uzun protokol tupbebek tedavisine baslamistim 21.gun lucrin igne oldum gecici menopoz ve 1 hafta yasmin kullandim.ilac bittikten 1 hafta sonra lekelenme basladi 1 bucuk gündür de kanamam basladi doktorum tupbebek ilaclarina baslamak icin rahime baktgnda tam adet sokulmemis dedi estradiol (e2) testi istedi bugun verdim 334 cikti kist gormedi snc yuksek yani yarin tekrar vermemi istedi neden boyle yukseldiki daha once 30lardaydi