bebegimveben35 Merhabalar 20.haftadayım ve bugün gün boyu ilk defa alt karın bölgem de eğilince ,hapşurunca yada hareket edince acı hissediyorum yaşayan var mi ?
Akmelkee bebegimveben35 bende 22 haftalığım ayakda ve uzanarak hapşırinca çok acı hissediyorum oturarak hapşır ve ani hareket edince benimde çok canım yanıyor