Sezen07 Dün doktora gittim 30+2 haftaligim Allaha şükür herşey yolunda ilk bebek geç gelir dedi kasım 2 den sonra olur doğum dedi kasım 2 haftası sezeryan istersen olur 3 haftada anca doğurursun dedi normalde 18 kasım da bitiyor 23 e kadar doğurmazsan ben dogurturum dedi ya niye ilk bebek geç geliyor erken gelen var mı yani 37 haftada doğuran falan ay resmen gözümde büyüyor şuan sanki o kadar ayı geçiren ben değilmişim gibi şu 1 buçuk 2 ay nasıl geçecek acaba 🤦♀️ sizde durumlar nasıl 🤰🌱💕
Nurayy28 Sezen07 benimde ilk gebelik ama doktr böyle bir demedi yani 38 haftaya kadar bekleriz normal dogum icin dedi bu kadar kızım olucak
Elifismaill Sezen07 bende günleri heyecandan geçiremiyorum 14 kasım son benim de 😂 keşke hemencecik geçse zaman kavuşsak Bebişlerimize😊😊
Sezen07 As06 dün bikac eşyasını aldım sırf oyuncak bebek gibi görüyorum onu giydiriyim artik diyorum sonra ay ben nasıl bakcam geç doğsun diyorum napcaz bilmiyorum 😀
Audreyhorne Benimle aynı 😀 30+2. Bugun kontrolum vardı sezeryan istiyorum ben 8 kasım olarak şimdilik tarih belirledik normalde 18 kasım gözüküyor
Sezen07 Audreyhorne ay aynıyiz ne diyim bilemedim sezeryan istemiyorum ilk öncelik normal bir sikinti olmazsa bakalım nolcak inşallah erken gelir dua edin 😀
Ummi 🤷♀️benmde tahmini 12 kasimda ama bakalim korkudan günler agir gecsn istiom bende ilk gebeligim sanki cocuk hep icerde kalcakmis gbide boyle dsunyorum 😂
Sezen07 Ummi siz kac haftaliksiniz hani postlar vardı ya gelmeyen bebekler diye yakında bende başlarım hurma yedim açılmam olur mu yurudum bişey olmuş mudur maydonoz yedim ne zaman doğar hahha neyse saka bi yana dua edin kasım başı gelsin ugrastirmasin beni 😂😂
Audreyhorne Sezen07 Bizimde şuan bir sıkıntımız yok sizindr öyleymiş bu çok güzel bişey , erken gelmesi iyi değil bence bekleyin normal doğum zamanını bebek tüm gelişimini tamamlasın zaten kış bebeği olacaklar hemen toparlanıp hastalanmadan büyürler