Elif-dmn 17+6 hamileyim bazen hamile olduğumu unutup koltuktan ani ve hızlı kalkışlarim oluyor, yada geçe yatakta hızlı dönüyorum bu durumu yaşayan var mı bişi olur mu bebisime
Minnosunannesiii Elif-dmn herhangi bir düşük riski yoksa İnş Birşey olmaz ben her şey diyorum karnımız iple bağlamamışlar yaa Birşey olmaz inşaaallaj 🤣
cileklicookie Elif-dmn bende tam 17+6 canim ayni dedigin gibi ani hareketler yapıyorum ama sonucunda bazen kasılıyorum bazende bisey olmuyor riskim yok şükür o yuzden icimi ferah tutmaya çalışıyorum
Elif-dmn Düşük riskim yok başından beri güzel bir hamilelik süreci geçiriyorum Ufak tefek ağırlarm oluyor çok şükür, huzursuz oldum sorstm ddm
Minnosunannesiii Elif-dmn yok yok sorun etme ben 25 haftalık ikizlere hamileyim daha bugün anneme ev süpürdüm sildim mümkün mertebe yetişiyorym ona da. Kendi işimi de kendim yaparım keza öyle yavaş iş yapmayı sevmem hurraaa paldır küldürdür her işim 🤣
Elif-dmn cileklicookie bende gece çok kasılıyorm canım doktor magnezyum verdi bakalım umarım faydalı olur, cinsiyet belli oldu mu sizin
cileklicookie Elif-dmn evet bu hafta belli oldu kız insallah bacak arasi net sekilde bos degisecegini sanmiyorum :) Bende magnezyum yazdırmayı unutmuşum pazartesi gidip yazdırcam cok iyi oluyor rahatlatıyorm Gece cok oluyor benimde kasilmam dedigin gibi sonra uyuyamiyorum agriya dönüşüyor