33+5 haftalık hamileyim bir haftadır adet sancısı gibi bir sancı yaşıyorum . Bir an afedersiniz ama adet olmuşum gibi akıntı oluyor gibi hissediyorum. Lavaboya gittiğimde kanamam filan olmuyor . Ama adet sancısını çekiyorum 10-15 dk sürdükten sonra geçiyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Bilgi verirseniz sevinirim