Dlr48 erken doğum pek sayılmaz 37+4 de doğdu ama 1 hafta yoğun bakımda yattı sadece doğumda gördüm yüzünü 1 hafta göremedim sütümü sağıp bıraktım hep şükür şua 5 aylık tam bir tosuncuk oldu bu arada 3. Bebeğim kendisi ama çok hıçkırıyodu hatta bana inanmayan kaynanam bile elini koyup hissetti doğumdan çıkınca sesiyle hastaneyi inletti nası nefes problemi yaşadık anlamıyorum bazen