Kızlar merhaba. Grip oldum ve burnum aşırı tıkalı iki gündür ne uyku ne nefes hiç alamıyorum.. deniz suları nedenim viksler denedim ama faydası yok. Bu uykusuzluğun bebeğime zarar vermesinden korkuyorum artık. Hamile kalmadan önce ortrivine kullanırdım cok rahatlardım ama şimdi çekiniyorum kullanmaya, aranızda kullanan var mı? Yada sakıncasını bilen?