Düşük riskim var 5.haftadan beri sürekli yatıyorum 8+5iz şuan heryerim o kadar çok ağrıyor ki sanki çok iş yapmış gibi masaj yaptırabileceğim kimse yok eşim görevde tek başımayım ne biliyim böyle bişey yaşayıp masaj aleti falan alıp faydasını gören var mı acaba