Sizi korkutuyorsa doktorunuza sorun ya da muayene olun. 34 te aynı şikayetlerim vardı poposuyla çok sert hareketler yapıp nefesimi kesiyor elimle ittiriyordum bazen acısından dayanamayıp, karnımdan çıkacakmış gibi basınç uyguluyordu, doktorum normal dedi. Yürüyüş yaparken de aynı şekilde sertleşiyor acıtıyor dayanamıyordum, şuan sadece yürüyüş yaparken oluyor 36 bitmek üzere, problem olmuyor ciddi çekilde gün içerisinde..