Newmomy valla bende 8 9 yıldır lens kullanıyorum akşamları gözlük kullanıyorum neyse 30+2 haftalık hamileyim 3 ayda bir doktora gidiyorum esimin işi nedeniyle sürekli doktor değiştiriyorum 1 tanesi bile demedi lens sorun olur vs diye evet göz kurulugu olabilir dedi ona damla verdi onu hamile olmadan önce de kullanmıştım hiç sıkıntı yaşamadım doktorum da lens gözlük kullandığımı biliyor oda bişey demedi şaşırdım açıkçası ayrıca 20 yıldır gözlük kullanıyorum birde numaralarım falan baya bi yüksek bence bir araştırmalısın başka doktora sor bir göz doktoru kadar geçmişim var bu işlerde 😂