Kızlar 32. Haftadayız yarın kontrolümüz var. Fakat bugüne kadar bebiş bize yüzünü hiç göstermedi. Ya arkasını dönüyor ya kafasını döndürüyor. Var mı benim gibi göremeyen ? Her defasında doktora soruyorum malesef pozisyon uygun değil diyo. Doğana kadar göremeyeceğiz galiba .. insan merak ediyor ağzı burnu nasıl kime benziyo falan diye.. milletin ne güzel 4 boyutlu fotoları var geçen biri dil çıkaran bebişi paylsşmıştı ☺ bizim oğlan inat etti