cangirll Kızlar bugun tam 20 olduk hala hic bi hareket hissedemiyorum herkes hissetmem gerektigini soyluyor korkuyorum cok kilolu biride degilim benimle ayni durumda olan var mi 😌
Dilos6342 cangirll ben varım canım 20+1 bugün. Hatta yarın tetanoz aşım var sağlık ocağında kalbine de baktiricam insan telaşlanıyor anlıyorum seni özellikle 14te 15te hissettim diyen var
freedyaq cangirll çok hareketli olmuyorlar zaten ben 19 haftada zor hissettim şu an 20+4 olduk sanki kayıyor gibi vuruyor gibi oluyor o kadarcık
cangirll Dilos6342 benimde yarin doktor kontrolum var allahtan bende cok korkuyorum insan herseyi kuruntu yapiyor :(
Dilos6342 cangirll beni de haberdar eder misin canım, benim kontrolüm ayın 25inde detaylı için çağırmıştı. Senin doktorun ne diyecek bakalım. Allahin izniyle hiç bisey yoktur inşallah bu endişelerimiz boşa çıksın🤲🏻
Elf-5 cangirll var tabikiiiiii senın gbı yasayanlarrrrrrr 🥹🥹🫶🫶 bende 18 deyim hissetmiyorum kıloluda degılım aşı vurulacam bende hareketlerı hısset gel dedı daha tık yok 🤣
cangirll Dilos6342 canim doktoruma sordum hissedemememde bir problem yokmus o tekme atiyodur sen anlamiyo olabilirsin dedi yemek yedikten sonra yuz ustu yatip karnini tut pitir pitir hissedersin dedi 😘
eftelya_ser cangirll ben 18. Haftamda hissettim aslında normalde göbeğimde vardı ama arkadaşıma doktor demişti ki bebeğin pozisyonundan hissedememn normal o yüzden bir sürü etken var canını sıkma şuan gümbür gümbür 24. Haftadayız😂biran önce hissedersin inşallah
Nissaam cangirll bende 21. Haftaya doğru hissetmeye başladım canım herkesin bir olmuyo bisi yoktur merak etme
Dilos6342 cangirll canım merhaba teşekkür ederim cevap için 🥰 bende uykumda yüzüstü yatmışım ani bi iktirme hissettim öyle uyandim😍 bugün tetanoz aşısı oldum sağlık ocağındaki doktora sordum ilk olduğu için hissedemenen çok normal dedi 😊 Sevindim senin adına 😍
Ftsyvz Hanımlar bebişlerinizin cinsiyeti nedir? Bebek hareketleriyle cinsiyet yorumlaması yapıyorlar da