Esr000 Haftadayım bebeğimin kız olduğunu öğrendim ilerleyen haftalarda cinsiyet değişikliği yaşamaktan korkuyorum bu haftalardan sonra bu durumu yaşayan anneler var mı🙈
MerveEbru Esr000 bende erkek dendi 14 haftalıkken. 21de detaylı ultrasonda kız olduğunu öğrendim minik bi prensesim olcak İnşallah 🙏🏻 😊
cileklicookie Esr000 17 de kiz dedile umarim degismez bacak arasi cok net sekilde boştu gerci ben degisecegini sanmiyorum elimde net görüntüsüde var cunku bombosbir bacak arasi
Hatice2323 Banada yüzde 70 kız dendi 17 haftalikken bakalim degisecekmi ama insan bi tuhaf olur yani artık alıştık ismini bile ayarladık öyle sesleniyorum kuzuma
ESRAAA7 Cok okudum 16haftaliken kiz diyip detaylida erkek cikan Banada doktorum 15de kiz dedi ama 70% Detayliyi bekliorum Kizimdada 16haftaliken erkek dediler yani bazen yanilmalr oluyor en dogru 18den sonrasi ☺️