saglikciaanne Kizlar dokuz haftalık hamileyim. Aralık’ta bir kaybım var . Bneim sorum tuvalette afedersiniz ikinmaya korkuyorum sanki bir problem olacak korkusu yaşıyorum ikinirsam kan gelir gibi korkularım var
saglikciaanne Vera09 Ecemselmaarslan Fatma023 Nealakasivarrr Bsrbsrrr Aslında soule kan ilacı kullanıyorum inanılmaz hazımsızlık yapıyor kabizda değilim ishalde ama ne zaman wc ihtiyacimi karşılamaya gitsem rahat olmuyor hazimsizlihimda çok olduğu için ikinamiyorun korkudan ama karnım inanılmaz sis sanki iki aylık değil daha şimdiden beş aylık gibi sis karnim Ecemselmaarslan
Fatma023 Ben de bir kere kabızlık yaşadım çok korktum ıkınmaktan. Şimdi sürekli kuru incir kuru kayısı yemeyi ihmal etmiyorum. Mürdüm eriği hoşafı da iyi geliyor. Kabız olmamaya çalış bence
Peperonni saglikciaanne Bi kaç hafta sonra doktor şurup yazabilir size. Doktora danışın bence kendinizi zorlamayın
annesinin_beybisi saglikciaanne kan ilacından oluyor ben de aynıyım kabız degilim ama sanki tuvalet ihtiyacim varmis gibi hissediyorum tuvalete gidiyorum birşey yok .
Dark saglikciaanne olmaz merak etmeyin. Çok aşırı zorlamak belki o da ileri haftalarda yapar,cunkü açılma oluyor kaslar gevsiyor falan. Bunları düşünmeyin bile
saglikciaanne Nealakasivarrr hayır kabızlık yok hazımsızlık var her bünyeye kabızlık yapmaz kimisi kabız kimisi ishal olur kimiside benim gibi hiç kabız olmadım başka ilaçlarda ishal oldum bunda aşırı hazımsızlık cekiyorum
saglikciaanne annesinin_beybisi aynen hazımsızlık işte bendede var ama aşırı sis hissediyorum kendimi
Fkurt saglikciaanne 3tuy 1mum üfleme tekniği var YouTube’dan bak istersen ikinman gereken zamanda onu yaparsan daha rahat edersin ve bol sıvı tuket hem senin açından hem bebeğin amniyon sıvısı gelişirken çok yararı olur
Fkurt saglikciaanne ebemiz söylemişti bize ikinmaktan çok gevşemeye yardımcı oluyo ikinmak yasaktı bana
Ecemselmaarslan saglikciaanne canım o senin sindirim sisteminle alakalı bende senin gibiyim sürekli isal kabız bir döngü içindeyim ne yapcam bilmiyorum ama tek bildiğim karnımın gaz dolu olduğu wc çıksam da rahatlama yok
saglikciaanne Ecemselmaarslan kesinlikle öyle içimde koca bir gaz bombası var sanki hatta bugün resmen gaz ağrısı çektim bir ara şiddetli geliyor karnima ağrı wc kakkiyorum resmen karnımın içinden gümbür gümbür ses geliyor ama rahatkamiyirm