DisiArslan Merhaba hanımlar , instagramda bebek odaları için baskılı halı, perde, avize setleri gördüm. Yaptıran var mı?
DisiArslan seleencakiir hayırlı olsun güle güle iyi günlerde kullansın bebişin baktın mı canım nasıl ? Beğendin mi baskıyı vs ? Birde iki yer var kafamda buraya yazabiliyor muyuz dükkan isimlerini bilemiyorum.
seleencakiir DisiArslan gayet iyi çok beğendim ben halıyı cicihalitasarim dan yaptırdım stor perdeyi de hali_perde_nevresim_desing burdan yaptırdım
DisiArslan Gamze__79 hayırlı olsun güle güle kullansın bebiş😊 bende instababy , bebeak , Riva diye bi kaç yere baktım kiminle perde uygun perde avize sizin gibi ayrı ayrı yaptırayım ozaman . Teşekkürler
DisiArslan seleencakiir bende instababy , Riva ve bebeak diye üç yer buldum. Sizin yaptırdığınız yerlere de bakayım uygun olanlar nerelerde parça parça yaptıracağım
seleencakiir DisiArslan halıyı cicihalitasarim dan yaptırdım orası daha uygun geldi birde fon yaptırdım o sayfadan nevresim takımı ve stor perdeyi de nevresim _hali_perde_desingden yaptırdım o şekilde daha uygundu