Kızlar yumurtlamadan 11 gün geçti yarın test yapıyım diyorum bakalım bayağa bir belirti var göğüslerim şiş uç kısımları zonkluyor bugün biraz yürüdüm ayaklarım ağrıyo belim ağrıyo ama en önemlisi geceye doğru acıkıyorum midem kazınıyor affedersiniz mide asidi ağzıma geliyor tabi uyuyama kadar sabah uyanıncada kahvaltı yapana kadar devam ediyor son adet tarihim 15 nisan tam 1 ay oldu ama adetim benim düzensiz gecikme var diyemiyorum ne düşünüyorsunuz test için erken mi bu kadar da belirti olur mu hiç birinin psikolojik olduğunu düşünmüyorum ama🥺🥺