Hasrethira Kizlar ben tüp bebek tedavimi özel bir hastanede yaptım ve şu anda gebeyim ama özel hastaneler insanın belini büküyor takiplerimi ve doğumumu devlette yaptırmak istiyorum bu mümkün mü?? Trabzon ilinden yaziyorum