Hylbkt06
Bence de dermatolojiye kesin gözük çünkü bir sürü faktör olabilir. Kremler, kullandığımız ilaçlar, çoğul gebelik, karaciğer enzimleri hepsi etkiliyormuş. Bende karaciğer enzimleri diye korktum hatta dermatoloji yok ondan değil dedi. Birde uyuz var tabi özellikle geceleri daha fazla kaşıntıya sebeb olabiliyor :(