Nermin_nur1 Benn 🙋 iki hafta önce doktorum soyledi olduğunu ama ben lekelenme falan hiç yaşamadım bir sıkıntısını da görmedim büyürse doğumdan sonra alırız dedi, perine masajı yapıyordum ona biraz ara ver kanama falan olursa endişelenirsin ondan diyorum dedi