Benim de ikinci gebeliğim sezaryen olacak. Kasılmalarımdan dolayı doktorum yakın takipte. Sancın vs olursa hemen gel doğuma alırım dedi. Yani sezaryen olacağı için açılma sancı vs olmaması lazım. Şuan sizin doktorunuza gitmeniz gerekiyor. Yarın sabah gidecektim mesela ama şuan sancılarım var hastaneye gideceğim.